miercuri, 22 noiembrie 2017

Abia acum a rasarit un bulb de zambila !


Desi isi propusese ca dupa a doua intalnire avuta cu Damian sa o sune pe Ada imediat cum se facea dimineata,Mara a hotarat sa mai astepte ceva timp pana sa isi faca curaj sa ii spuna totul.
Dupa ce s-a mai intalnit inca 2 saptamani cu Damian, Mara se hotaraste sa ii spuna totul Adei si o invita pe aceasta la o cafea.

...
- Eu inca nu pot sa cred cat de norocoasa esti...pana la urma ma faci si pe mine sa cred ca nu exista coincidente in viata! spuse Ada cu ochii mari asemeni unui personaj anime.Si la fel de mult, nu pot sa cred cum ai putut sa tii atata timp doar pentru tine fara sa imi spui si mie despre el..
- Da, inca nici eu nu pot sa cred ca e real si mi-e teama sa nu se sfarseasca la fel de repede pe cum a inceput.. de aceea nici nu ti-am spus din prima, am vrut sa fiu sigura ca e real totul.
- Te rog, macar o data, nu mai incerca sa iti faci atatea ganduri negre, indiferent daca o sa fie ceva de durata sau nu, vreau sa te bucuri de momentele petrecute alaturi de el. Atat! Nu te mai gandi la o mie de lucruri! Bucura-te de prezent! Fii acolo! Simte-l! Traieste prezentul, Mara!
- Crede-ma, incerc! Trecutul cred ca ne bantuie pe toti mai mult sau mai putin si teama de necunoscut e mai profunda cand trecutul tau nu e unul tocmai roz.
Bizzz-bizzz. Telefonul incepe sa vibreze si Mara isi apleaca fata spre el si incepe sa zambeasca si intoarce telefonul catre Ada ca sa vada si ea mesajul: " In sufletul meu multi ani a fost mucegai...Abia acum a rasarit un bulb de zambila!"
Amandoua fetele au oftat in acelasi timp, iar Mara pur si simplu era topita. Ochii ii straluceau ca niciodata si abia astepta sa il revada pe Damian.
- Imi place de el ca stie intotdeauna ce sa imi spuna ca sa ma faca sa ma simt speciala. spuse Mara in timp ce tasta mesajul: "Bulbul de zambila zambeste timid si isi doreste sa infloreasca si mai mult in sufletul tau."
- Mi-ar placea tare mult sa il cunosti si tu, Ada.
- Pai si de ce nu il invitam si pe el la o cafea?
- Cand? Acum?
- Pai, daaa! Hai!
- Mi-e teama...
- Ce ti-am zis mai devreme?
- Sa traiesc prezentul?
- Daaa, hai...da-i mesaj!
- Ok..am sa ii scriu.
Mara ii scrie lui Damian, iar acesta accepta invitatia aproape imediat spunandu-i ca intr-o ora ajunge.
- Incep sa ma agit...cu ce ma imbrac? Crezi ca e dezordine la mine in casa? Of Doamne trebuie sa fac un dus, nu pot sa il primesc asa...Adaaa ce ma fac?
- Pentru inceput eu zic sa te calmezi, te duci si faci un dus, iar eu intre timp mai aranjez lucrurile, pun de cafea si de un ceai. Ce ceai vrei?
- Multumesc, draga mea! De lavanda as vrea ca sa ma mai calmez putin.
Mara isi cauta prin sertare un schimb curat de casa...ii trebuia ceva frumos, dar totusi comod si sa nici nu para ca s-a stresat foarte mult pentru apartitia lui Damian. Isi gaseste un tricou alb simplu si o pereche de pantaloni lungi cu inimioare, la care a asortat niste papucei de casa cu un imprimeu curcubeu.
Isi aprinde un betisor parfumat cu miros de lamaie si intra apoi sub dusul fierbinte. In 10 minute termina, se sterge cu un prosop pufos, apoi isi aplica o crema usoara pe fata si pe gat, isi pune pe incheieturi si langa lobul urechii cateva picaturi de ulei cu miros de oud si se imbraca in graba.
Ada deja terminase de aranjat prin casa, iar apa de ceai si de cafea erau date in clocot.
In timp ce fetele mai chicoteau se aude soneria si o bataie usoara in usa.
-Ma duc sa ii deschid! spuse Mara
- Heeei!Buna, Damian!
-Buna! Ce faceti voi fetelor? Vaiii cat de bine miroase! Vreau o cana de cafea cu lapte si miere inainte sa mor de pofta!
- Imediat iti pun si cafea, acum vreau sa va fac totusi cunostinta in mod oficial! Ada el este Damian, Damian ea este Ada.
- Imi pare asa de bine sa te cunosc, in sfarsit! zise Damian cu gura pana la urechi. Vreau sa iti spun ca Mara imi vorbeste tot timpul despre tine!
- Si mie imi pare bine sa te cunosc , Mara  mi-a povestit aproape totul despre tine, hahaha!
-Ah, era sa uit, acestea sunt pentru voi!!!! spuse Damian cu zambetul larg pe buze in timp ce intinde fiecarei fete cate un buchetel frumos aranjat cu lacramioare, levantica si flori de camp.
Ada se uita cu ochii mari la el si ii spune razand:
-Auzi, nu ai si tu un frate? Ca eu baieti ca tine nu am mai intalnit!Hahaha!
-Am doar o sora mai mare si un nepot tare chipes! Uite Mara poate sa iti confirme asta, doar ca mai ai de asteptat vreo 15 ani pana sa poti sa iesi cu el la o cafea! Hahaha!
- Buna asta! Hahaha!

Cei trei au stat de vorba,au ras,si-au baut cafelele timp de aproape 2 ore, dupa care Ada a spus ca trebuie sa plece pentru ca trebuia sa mai ajunga si in alta parte. Damian si Mara si-au luat la revedere de la Ada si au ramas doar ei in casa.


-Hei, nu vrei sa ne uitam la un film?, spuse Damian
- Daa, mi-ar face mare placere!
-Ai vreo preferinta anume?
-Da, intotdeauna mi-am dorit sa vad filmul "The Seven Year Itch" cu persoana iubita si ...(atunci si-a dat seama ca intr-un fel i-a cam spus ca il iubeste, cum naiba de i-a scapat asta? )
Damian si-a dat imediat seama ce a insemnat pauza ei in vorbire si ii spuse:
- Te iubesc! Uite...o spun eu intr-un mod oficial si direct ca sa nu te mai simti tu asa stanjenita!
Mara a zambit in coltul gurii si ii spuse:
-Si eu te iubesc!
-Bun atunci, daca am lamurit si acest aspect, hai sa ii dam play la film!
Mara s-a culcusit la pieptul lui si nu isi putea lua gandul de la aceste cuvinte frumoase "Te iubesc!" 

Ce frumoasa e senzatia de proaspat indragostit...e fresh, e curata, stralucitoare, iti da impresia ca poti sa muti muntii din loc si ca poti sa porti numeroase razboaie...toate... in numele iubirii!
Iar cand iubirea revine dupa o despartire crunta, te simti ca un copil ce a primit cel mai dorit cadou de Craciun!Asta simteau amandoi!

Va urma...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abia acum a rasarit un bulb de zambila !

Desi isi propusese ca dupa a doua intalnire avuta cu Damian sa o sune pe Ada imediat cum se facea dimineata,Mara a hotarat sa mai astepte c...